دوست دارم


بدبختی ی عاشق

قبل از اینکه به کسی بگی : " دوستت دارم ..."

خوب فکراتو بکن...

چون شاید چراغی رو تو دلش روشن کنی...

که خاموش کردنش به خاموش شدن اون بیانجامه...

فونت زيبا ساز



نظرات شما عزیزان:

مجنون
ساعت10:26---30 ارديبهشت 1391




سلامـــــــــــــــــــــ دوست عزیزم



Loading… ████▒▒ 10%

Loading… ████▒▒ 20%

Loading… ████▒▒ 30%

Loading… ████▒▒ 40%

Loading… ████▒▒ 50%

Loading… ████▒▒ 60%

Loading… ████▒▒ 70%

Loading… ████▒▒ 80%

Loading… ████▒▒ 90%

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــم!!!!!!!!

بدو بیاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااا
پاسخ:یه کم کار دارم بعد میام ممنون اودی


علی
ساعت17:17---26 ارديبهشت 1391
سلام هستی خانوم

اول اینکه آغا نه آقا

دوم کی اومدین وبم من جوابتونو ندادم؟پاسخ:سلام ی بار با آرزو اومدیم چند بارم خودم اومدم من دوست آرزو هستم


مجنون
ساعت10:28---21 ارديبهشت 1391


☆           ★ 

  ♥      ☆اپـــــم  *  ★   * ♥   ★

*      *   بدوبیا★     ★  ♡ 


deliiiiiiiiiiii
ساعت18:49---18 ارديبهشت 1391
ســــــوخــتــَـــمـ ،

بـــــاراטּ بـــزטּ ... شــــاید تـــُـو خـــاموشـــمـ کــنے

شـــاید امـشبـــ ســـوزشــِ ایــטּ زخـــمـ ها را کــَــمـ کــنے

مــَـــــטּ ســـراپــاےِ وجـــودمـ آتشــ استـــ

پـــس بـــزטּ بــــاراטּ ... شــــاید تـــُــو خامــوشمـ کــنے


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت 18:38 توسط عاشق| |


Power By: LoxBlog.Com